Tuesday, June 28, 2011

රාජ්‍ය සේවය හා විද්‍යුත් තැපෑල

මේ වනවිට ශ්‍රී ලංකාවේ සෑම නගරයක්ම අන්තර්ජාල පහසුකම් සහිත ප්‍රදේශයන් බවට පත්වී හමාරය. මෙකී වූ සෑම ප්‍රධාන නගරයකම රජයේ හා පුද්ගලික අංශයේ විවිධ වූ කාර්යාල පිහිටුවා ඇත. පුද්ගලික අංශයේ බොහෝ ස්ථාන සඳහා අන්තර්ජාල සබඳතාවය ලබාගෙන ඇත්තේ එහි වූ සුවිශේෂී සේවාව පිළිබඳ වූ දැනුමක් ඉහල නිලධාරීන් සතුව ඇති බැවිණි.

මා සඳහන් කරන්නේ සෑම රාජ්‍ය ආයතනයක් පිළිබඳව නොවන බවත් මුලින්ම ලිවිය යුතුමය. නමුත් මා සේවය කරන අමාත්‍යාංශයත් ඊට අයත් සෙසු ආයතන සියල්ලෙහිම මෙම සුවිශේෂී වූ නිර්මාණය ඇතිමුත් එහි වූ නිසි ඵල ලබාගැනීමට කිසිවෙකුත් උත්සහ නොකරනු දැකීමම මෙම රාජ්‍ය සේවය කෙරෙහි කලකිරීමක් නිරායාසයෙන් අපට දනවයි.

අප පරිගණක විෂයෙහි මහා පතාකයන් නොවුනත් කරන්නට හැකි යමක් ඇත. රටේ සංවර්ධන ක්‍රියාවලියට ඝෘජුවම දායක වන ස්ථාන මෙකී වූ තාක්ෂණය භාවිතා නොකරන්නේ ඇයි..?

අද වනවිට මා රාජ්‍ය සේවය හා බැඳී වසර 03ටත් වැඩිය. මෙතෙක් අප දන්නා දේ මෙහි වූ පිරිස් වෙත කෙසේ හෝ ලබා දෙන්නට ගත් උත්සාහය අප්‍රමාණය. එහි වූ ප්‍රතිඵලය ගැන මා පසුතැවෙන්නේ නැත. විවිධ වූ මිනිස් කුලකයේ අප මේ පවසන්නා වූ දෙය ග්‍රහණය කරගන්නේ විවිධ බුද්ධි මට්ටම් වලිනි.

මා එසේ කියන්නේ "මල්ලී ඊ මේල් එකක් දැම්මා ..... ලියුම මෙහෙම වෙන්න ඕනි...." කියා දීර්ඝ දුරකථන ඇමතුමක් ගෙන ආපසු අපවෙතම මුළු ලිපියම කියවන පිරිසක් තවමත් ඇති නිසාවෙනි....... රාජ්‍ය සේවය නවීකරණය කරන්නට ගොස් වත්මන් රජයත් පැවති රජයනුත් නට්ටම් වී ඇත්තේ දුරකථන සමාගම් සඳහාම වෙනම මුදලක් දැරීමට හේතුවූ නිසායැයි මට සිතේ.............

No comments:

Post a Comment